Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
mieszkańcy online: wędrowców: 0
|
|
|
|
Artykuły
|
|
Jeden z najpopularniejszych zarzutów, jakie stawia się Arkonie to ten, że naciska się na grę poganinem i sprawia, że gracz-chrześcijanin traci bardzo wiele z rozgrywki. Czy to słuszny zarzut?
|
|
|
|
|
Muszę powiedzieć, że wydanie Arkony przeoczyłem (co zresztą dziwne nie było - miałem dużo ważniejszych spraw na głowie niż RPG) i nie wiem dokładnie ile czasu minęło zanim sobie uświadomiłem pojawienie się tego systemu na polskim rynku.
|
|
|
|
|
Normanowie- w językach germańskich "nord" oznacza północ, "man" oznacza człowiek, tak więc w luźnym tłumaczeniu nazwa ta oznacza "człowiek z północy".
|
|
|
|
|
W Arkonie oczywiście stoi jak byk, że Mieszko chrzest odrzuca – i jest to główny motyw w historii świata Arkony, determinujący całe późniejsze wydarzenia. Na tym w zasadzie można by skończyć ten felieton, a to dlatego, że dalej można dorobić sobie dobrze znaną śpiewkę: ‘To świat fantasy, nie ma po co w nim grzebać i silić się na realizm. Jak Twórcy postanowili – tak jest’. Niestety, ja studiuję historię...
|
|
|
|
|
Otóż to. Co zrobić jak jeden gracz się wyłamie i będzie chciał grać chrześcijańskim rycerzem, albo księdzem?
|
|
|
|
strona: [1] | wszystkich artów: 5
sortuj według: tytułu
| daty
| popularno¶ci
|
|
|
|
|
|
|
|